Phn Logistic asigura in mod constant un sistem integrat de Management al Calitatii bazat pe o politica de calitate, o structura organizatorica si procese operationale menite sa livreze servicii la cele mai inalte standarde de calitate. Totodata, sistemul de evaluare si imbunatatire constanta a proceselor si procedurilor in cadrul Phn Logistic ne permite sa optimizam activitatea de distributie, aspect care ne reprezinta in relatiile cu furnizorii si clientii nostri.

1. Asigurarea suportului necesar departamentul logistic:

– distributia medicamentelor se face doar catre clientii autorizati

– desfasurarea intregului proces de distributie (receptie, depozitare, pregatire comenzi si livrarea comenzii) este conforma GDP (Good Distribution Practice) in vigoare

– dezvoltarea competentelor personalului, atat prin training la angajare, cat si formarea continua a intregului personal implicat in procesul de distributie.

2. Asigurarea calitatii produselor:

– achizitia produselor este efectuata doar de la producatori si distribuitori autorizati

– verificarea trasabilitatii produselor in mod constant si respectarea conditiilor optime de depozitare si transport

– supervizarea retragerii medicamentelor neconforme de pe piata

– luarea si implementarea deciziilor cu privire la masurile corective sau preventive in cazul depistarii unor nereguli.

3. Respectarea sistemului de farmacovigilenta:

– respectarea sistemului implementat, cu privire la raportarea catre producator a semnalarilor privind reactiile adverse primite de la clienti ori prin intermediul echipei de vanzari.

4. Reprezentarea Companiei Phn Logistic:

– in relatia cu autoritatile in domeniu (ANMDM, MS, ANSVSA, etc.), clientii si furnizorii, prin participarea la inspectii si audituri.